mandag, november 21, 2016

Dagbok 2016: 21.november

Naboen bygger på-og mørkret er inga hindring. Sjekk julenissen.

Klokka er ca 19.30. Temperaturen er 0 grader C og det har vore lettskya og fint i dag også. Eg er glad så lenge vi slepp snø.
I dag før middag gjekk eg rundt meg sjølv, var spent på kva legane hadde sagt til Nils. Vi fekk faktisk ikkje vite så mykje nytt i dag. Infeksjonen er under kontroll, og Nils kjem seg til att. Men kreftlegen har han ikkje hatt kontakt med enno.Han blir utskriven frå sjukehuset komande onsdag, og ein sjukepleiar ringde og spurde kva hjelp vi trong-alle sjukepleiarane har spurt om det- og eg har svart at NILS treng hjelp. Han ville også vite diverse om korleis vi har det heime, eg sa at dei får kome frå heimesjukepleien og sjå på leilegheita og så får dei finne ut kva vi treng av hjelp og hjelpemidlar. No skal eg ringe heimesjukepleien i morgon tidleg å få ein avtale med dei, slik at det er klart til å få pasienten heim.
I dag gjekk eg ned på haldeplassen og tok bussen til Volda, det gjekk heilt greitt. Her i Starevegen var vegen berr og tørr, lenger nede var det glatt, og eg er forferdelig redd for å dette. Det er nok med ein pasient i familien, eg hadde heldigvis berekna god tid.
Margrete kom etter arbeidstid, ho køyrde meg heim, med eit lite stopp på apoteket.
Nils hadde fått steikt sei til middag, men var ikkje overbegeistra. Eg er litt skuffa over maten dei får servert. Det er sjuke folk, ofte medd dårleg appetitt, som ligg på sjukehus!
Eg gjekk bortom Torbjørn før eg gjekk i hus, skulle ev.avtale skyss med han i morgon for han skal til Volda. Men dei skulle fare allereie klokka 10, og eg må ordne med heimesjukepleien først av alt, så det spørs om eg ikkje vel ei anna rute. Eg har mange hjelpsame folk rundt meg -både slekt og naboar, så det ordnar seg nok.
Klokka var 18.30 før eg var heime, og då var eg svolten, hadde ikkje ete sidan frokost. Særleg var eg hungrig etter salt, noko som gjekk hardt utover sildegraset mitt. Og no går det snart utover brusflaska.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...