torsdag, november 10, 2016

Dagbok 2016: 10.november.

Klokka er 20.40, temperaturen ute er minus 3 grader C, og det har vore enda ein finevêrsdag. Rett nok litt skya, så eg har ikkje heilt kontroll på kva tid sola kom og fór. Men ein ting er sikkert-ho var lengre bak hornet i dag enn sist eg sjekka.
Eg hadde håpa på at Nils skulle vere betre i dag, men det var han ikkje. Han har lege det meste av dagen, og har problem med å få i seg føde. Så no er vi der igjen. Vi håper det er reaksjon på vaksinen og ikkje noko anna, det var jo den dagen han vart vaksinert han fekk tilbakefallet. Eg merka ingen ting.
Så var det kanskje dumt å ta vaksinen akkurat no. Men vi fekk streng ordre med legen på Åse då vi var der om fredagen. Nils hadde time hos fastlegen tysdagen etterpå, og han sa vi skulle komme same dagen. Så slik vart det. I dag såg eg ikkje anna råd enn å utsette feiringa av 80-årsdagen på ubestemt tid. Det var med tungt hjarte eg gjorde det.
Sidan det var så fint vêr, hengde eg ut sengkleda i dag-det blir kanskje lenge til neste gong det blir høve til det . Eg bytta på sengane og vaska soverommet, badet og kjøkkenet, slik eg plar gjere om torsdagane.Og så har eg kjørt eit par klesvaskar i maskina. Matlaging blir det veldig lite av.
Men eg har hogge litt ved og fyrt i omnen. Eg likar å ha noko å styre med.
Elles har eg lese litt, sett litt TV og strikka.Har ein lest som eg håper å gjere ferdig i løpet av kvelden.
Håper Nils greier å vere oppe ei stund i kveld også, i går kveld låg han stort sett og sov på sofaen, men han var her no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...