onsdag, oktober 26, 2016

Dagbok 2016: 26.oktober

Dette er eit ungdomsbilde av Rasmus, truleg er det Margrete som er fotografen.Eg ser likskapar med den eine av gutane hans her.
 Bildet under er frå 50-årsdagen.


Klokka er 20.00 og temperaturen er + 8 grader, så det matcher bra. At det regnar er nesten uverkeleg , men eg kjenner det i heile kroppen. Eg toler kulde utan å verke, men regn er håplaust. Altså har ikkje dagen i dag vore så god slik sett.
Eg har forresten funne fram ei jakke som eg strikka til meg sjølv om lag på same tid som eg strikka genser og bukse til Eivind-altså må det vere minst 12 år sidan. Jakka har eg knapt brukt før, men no er ho komen til nytte. Ull er ull og det beste middel mot gikt.
Nils har ikkje vore i form i dag, det vart nok ein travel dag for han i går. Vi sov begge langt utover morgonen, og har ikkje vore så aktive seinare heller. Eg skreiv ein liten epistel til avisa på føremiddagen. Så var vi nedover ein tur, på butikk og bibliotek. Det var smått med lydbøker på biblio i dag, men eg kom no heim med Ketil Bjørnstads "Sekstitallet" på 22 CD plater. Er ikkje sikker på om eg kjem til å lese heile boka i eitt jafs.
Eg fann ut at vi skulle handle på Rema 1000 i dag, for der fekk vi så godt lammekjøt i fjor. Eg reagerte på prisane på butikken, ikkje akkurat på kjøtet, men mange andre varer var dyrare enn eg er vant til på Coop og Kiwi.
Eg sette kjøtet på kok då vi kom heim, og så laga eg eplekake i den store "gullforma ". Nils måtte legge seg nedpå ei stund, men stod opp att til middag. I dag vart det altså lammefrikassé- og den var god. Nils synest det er betre enn fårikål, enda vår variant er veldig enkel. Det er sausen som er så himmelsk god, og full av kaloriar......
Eg sovna på sofaen etterpå-med bok på øyret. Til vår unnskyldning kan eg seie at om vi er seint oppe om morgonen-er vi tilsvarande seint seng om kvelden, så det går opp i opp.
I dag er det to år sidan vi var i Kongsberg og feira Rasmus sin 50-årsdag. Eg har også ei veninne som fyller 70 år i dag, og dottera til Ellen Marie er 50 år i dag. Eg har inntrykk av at mange har fødselsdag 25. og 26.oktober.Håper Rasmus har hatt ein fin dag, men eg synest det er litt trist at han er så langt borte. Men så har dei jo Wenche sin familie nært, og det er eg glad for.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...