søndag, oktober 16, 2016

Dagbok 2016: 16.oktober

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er + 9 grader C, og det har ikkje vore så mykje sol i dag. Det var rart å stå opp til grøne marker og manglande kulde. Det vart litt grått utan sol, men det var no eitt og anna glimt innimellom.
I dag har det vore ein veldig roleg dag, og ikkje så mykje har hendt. Eg har strikka litt, laga mat, lese bok etc. og ikkje så mykje anna.
I dag laga eg "skikkelig" middag. Eg steikte svinekotelettar og kokte dei i brun saus. Nils får betre til å ete dersom det er mykje saus på maten, så i dag fekk han i seg ein bra porsjon. Til kaffi steikte eg opp resten av vaffelrøra og då åt han vaflar også-det er ikkje det beste han veit, men desse var stappfulle av protein og kaloriar, så det var litt viktig at han åt av dei.
Vi har lata oss veldig i dag, for meg er det nokså uvant etter ein aktiv sommar.
I morgon skal eg kanskje på shopping med ei venninne f.m., og så kjem Eirik for å legge vinterhjul på bilen. Tysdag skal eg på styremøte i pensjonistlaget og fredag er det CT for Nils-i Volda. Det er programmet for denne veka, så langt vi veit.
Eg har mange planar om ting som skal gjerast både ute og inne, men det går ikkje alltid etter planen.
Det er ikkje så farleg. Ønsker alle yrkesaktive ,skuleelevar og studentar ei god arbeidsveke.

Ingen kommentarer: