onsdag, oktober 12, 2016

Dagbok 2016: 12.oktober


Klokka er 19.00, temperaturen er + 6 grader C og det er enno ikkje slutt på dei fine dagane. Bilda tok eg for ei lita stund sidan, det første mot aust, det andre mot vest. Ser ut til at det blir fint i morgon også.

Dagane går som ein røyk. Føremiddagen gjekk med til litt husarbeid og rydding ute og inne. Nils gjorde klar teinemat til Håkon. Han skulle drage teinene i dag og sette dei ut att ein gong til. Vi skulle stad og og handle litt , men ville vente til etter Håkon og Birte hadde vore her. Eg var først innom biblioteket og fekk meg ei ny bok. "Belgravia" var ute på dato, men eg sa at den kanskje vart innlevert i Volda.Eg fekk med meg ei krimbok i dag, og sette meg på venteliste på dei nyaste som enno ikkje var klare for utlån. 
Så var vi bort til Lefdal, der eg fekk kjøpt meg ein minnebrikkelesar til 199kr. Den skal kunne brukast på kort i alle storleikar. Han prøvd den, og den funkar fint


Sidan vi likevel var borte i Furene, handla eg mat på Coop. Nils hadde samtykt til at vi skulle ha spekesild til middag. Vakuumpakka kosta den 65 kr for 4 små filetar, frosen 29,90 kr for om lag same mengda. Eg hadde mest lyst på den ufrosne, men kjøpte den billegaste.
Elles fekk eg med meg 4 sekker mold for 200kr på Plantasjen. Kan pynte litt opp på beda.
Nils har ikkje vore i så god form i dag som i går, så då vi kom heim, måtte han legge seg nedpå mens eg laga middag. Eg rekna ikkje med at Håkon og Birte likte spekesild om dei skulle dukke opp, så eg steikte opp resten av pannekakerøra frå i går. Då eg steikte på siste kaka, kom dei. Det slår aldri feil. Vi åt i lag; vi sild og dei pannekaker, og så drakk vi kaffi. Dei hadde ikkje fått ein einaste hummar eller krabbe, men har ikkje gitt opp enno. Eg synest det er kjekt at båten og utstyret er i bruk.
Eg strikka ferdig dei svarte lestene i går, og festa trådane i dag, så får vi håpe dei passar. Nils hadde ein ekstra varmedress, den vaska eg og tørka i trommelen i dag, og gav den til Håkon.Birte har varmedress. Dei har erfart at det er kaldt på sjøen.

3 kommentarer:

solveig sa...

Eg lurte litt på den fangsten ...

arieldog sa...

Belgravia vart levert inn i Volda i dag - eg har ikkje vore i storbyen på nokre dagar.

Besta sa...

Det er heilt i orden, eg sa til damene på biblio at eg vidarelåner og det var heilt greitt.

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...