søndag, juli 17, 2016

Dagbok 2016: 17.juli

Klokka er snart 18, temperaturen er +13 grader og det har regna i heile dag. Typisk innevêr i dag også, og ikkje det eg ønska meg. Eg hadde mykje eg kunne tenkt meg å gjere i dag, men det vart opp i ingenting- eller rettare sagt vart det data og lydbok.
Eg skulle scanne og legge ut bilde frå avisa, men fekk det ikkje til. Dette har eg gjort på Windows 10 før utan problem, men i dag var alt håplaust, så eg har vel vore bort i knottar eg ikkje skulle rørt. Og som alle veit går timane når ein har datatrøbbel.
Prøver å lese lydbok langsmed, men så får eg ikkje med meg alt og må lese om att og om att.
Har i alle fall laga middag i dag om ikkje anna. Eg trivst ikkje med å gjere ingen ting, men for Nils er det slik kvar dag, så eg har ikkje noko å klage over. Det som plagar meg mest er at eg ikkje får klippe plenane, for eg likar aller bestå vere ute- når vêret er bra.
Og der var det ikkje meir staum på boka.......
Nils ser TV, men der er det lite av interesse for meg. Trur eg får legge opp eit spøt......

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...