tirsdag, mai 31, 2016

Dagbok 2016: 29.mai


Gratulerer med 16-årsdagen, Amanda!

Klokka er 21.20 og temperaturen er +19 grader C.
Vi er framleis utan nett og telefon, men eg var opp til Marit og lånte hennar maskin for å sende melding til Tussa. Dei har heildøgnsteneste, men det var umulig for meg å få til å sende meldinga. Vi må vente til telefontenesta opnar i morgon klokka 8.00.
Elles har eg brukt dagen til å lage middag-svinekotelettar og rabarbra/sviske-dessert, lese ut boka Doppler på Walkman -liggande på solseng og farge håret.
Ingeborg ringde og ville ha meg med på kino fredag kveld. Vi skal sjå "Et helt halvt år"-Margrete og Amanda skal også vere med.
Amanda fyller 16 år i dag, men det einaste eg har fått sendt henne er ei mobilmelding. Det skal eg gjere godt att så snart eg får tilgang til Nettbanken min.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...