tirsdag, mai 31, 2016

Dagbok 2016: 30.mai

Klokka er 23.15 og temperaturen er +15 grader.
Før middag var det opplett og varmt, men ikkje sol. Utpå ettermiddagen/ kvelden vart det voldsomt med regn igjen-og graset gror.
Det første Nils gjorde var å ringe til Tussa og så vart vi sittande å vente på at dei skulle ringe opp att - ventetida strikka eg ferdig ein lest. dei ringde omsider og vi fekk beskjed om at reparatøren skulle kome i morgon tidleg, han skulle ringe på førehand.
Så kom eg i gang med hagearbeid, eg klipte litt her og der med saks og så klipte eg plenen på nedsida og begge endane av huset. Bakken torde eg meg ikkje på i same rennet, nok er nok for gamle damer. Det var varmt og sveitten rann.
Så tok vi ein tur nedom biblio og henta ei bok dei hadde lagt av til meg. Så var vi bortom El-kjøp og såg på datamaskinar, og fann ut at den stasjonære maskina vår er 8 år gammal-tida går fort når ein er gammal. Der var bestilling og ventetid på nye maskiner.Vi kjøpte ikkje noko der og då.
Då vi kom heim att laga eg middag. Det vart fiskekaker med grønnsaker+ Pimpernellpoteter frå Starheimsvik.
Så skulle eg slappe av med den nye boka på Walkman-men det var så dårleg lyd at eg tok heller ei Knausgård bok eg hadde liggande-også den på MP 3.
Solveig sende melding frå Gardermoen, der ho er på kurs.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...