tirsdag, mai 31, 2016

Dagbok 2016: 28.mai.

Klokka er 23.00 og temperaturen + 12 grader.
Før middag var det fint vêr og vi var nedover og handla mat og medisin på Amfi.
Då vi kom heim køyrde Arill Riise forbi, dvs. han stoppa og prata. Han ville sjå tilbake til gamle kjende trakter.

Utpå ettermiddagen skya det over og det vart eit voldsomt tordenvêr, noko som resulterte i at vi mista både telefonen og nettet. Den stasjonære maskina ser heilt død ut, og det var der eg hadde lasta inn rikeleg med bøker. Dessverre hadde eg ikkje lagt nokon av dei over på Mp-3-spelaren, så no har eg ikkje lesestoff.
Eg har nore MP 3 -plater er kan spele på Walkman, men dei kan eg ikkje høyre på senga, for dei sluttar jo aldri.
Til all lykke har vi TV og lys.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...