torsdag, mai 26, 2016

Dagbok 2016: 26.mai.

Novemberkaktus i mai.

Klokka er ca 19.30, temperaturen er +17 grader C og det har vore ein nydeleg dag. 
Eg hadde planar om å stå tidleg opp i dag, og få skrive referatet før det vart varmt og fint. Eg vakna klokka halv ti! Skulda på at eg tok mykje smertestillande i går kveld, så eg har vel vore i lettare koma. Gevinsten var at eg var mykje betre i foten i dag-om den ikkje er heilt god enno.
Nils hadde legetime klokka 11.00 -rutinekontroll hos fastlegen. Eg merka knapt at han var vekk før han var tilbake, så oppslukt var eg av skriveria mine. Eigentleg likar eg godt å skrive, problemet er å begrense seg. Har gitt meg sjølv ei øvre grense på 700 ord, men det blir alltid lengre. Dessverre. men eg skuldar på at det er mykje som MÅ med. Klokka var nærmare 13.00 før eg var ferdig, og då var det nesten tid for lunsj. Men vi hadde først ei pratestund med naboar-og ei lita økt med hagearbeid. 
Etter lunsj la eg meg på solsenga, men det var ingen god plass i dag. Det var vondt å ligge. Litt småjobbing både ute og inne funka betre, men i morgon må eg ta meg saman å få skikk på huset. Det trengst både vask og støvsuging. 
Nils har tenkt seg ut i båten i lag med ein nabo, veit ikkje kor godt eg likar det. Men det er no godt at han er så frisk at han har lyst.I dag slo han bio ovafor garasjen-det er ikkje tungt, så det gjekk bra.
Margrete skal ha eksamen i morgon-og det er ikkje fritt for at eg føler med henne, eg var alltid veldig nervøs alle dei gongane eg var oppe til eksamen-og det var ikkje få.Ønsker henne lykke til.
No har vi ete pizza til middag, det er Nils som bestemmer menyen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...