fredag, mai 20, 2016

Dagbok 2016: 20.mai

Klokka er 18.00, temperaturen er + 11,9 grader C. Det er overskya og regnbyger.
Eg hadde tenkt å klippe plenar i dag, men såg at det hadde regna, så graset var for vått. Men  kantane kunne eg klippe. Men så vart batteriet tomt før eg var ferdig. Eg skulle vere på biblio på møte klokka 12- men først skulle eg dusje og vaske håret. Ei veninne ringde, men eg kom i mål med god margin. Ei av naboane køyrde meg nedover, ho skuløle ned og handle uansett.
Etter møtet gjekk eg i lag med Eli borti Støylevegen, og fortsette opp til Kiwi. Då ringde eg etter Nils fordi eg skulle kjøpemelk, blant anna.
I dag fekk han plutselig lyst på fiskebollar, så eg kjøpte ein boks. Trur det må ha vore nærmare 20 år sidan eg hadde noko slikt i hus. Vi landa på fiskesuppe med bollar. og det smakte godt. Eg åt meg mett, men Nils må ta det pø om pø-han et nesten heile tida i dag, men berre litt om gongen. Men det er framgong.
Elles har vi slappa av både vel og lenge-og så blir det vel TV utover kvelden. Vi lid inga naud verken på den eine eller andre måten.
Eg er særs glad for at det vart NEI til samanslåing av Ørsta og Volda kommunar i denne omgangen. Eg har hatt mange innlegg om saka på FB, så no får eg roe ned litt.
Ønsker alle ei god helg, same kva de finn på. Somme må vel lese til eksamen t.d. Eg håper på vêr for plenslått.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 1.mai

  Klokka er no 17.22, temperaturen ute er + 20  grader, og no skin sola igjen etter at det kom regn midt på dagen. Det har vel vore rimeleg ...