onsdag, mai 18, 2016

Dagbok 2016: 18.mai

Klokka er 19.30, temperaturen er + 8 grader C, det er overskya, men opplett. Det er ikkje eigentleg sommarleg.
Dette har vore ein underleg og nokså trasig dag. Nils har lege heile dagen, er kvalm og svimmel, har ikkje lyst på verken mat eller drikke. Håper det er ein overgang, han var dårleg etter den førre behandlinga også, men kom seg til att.
Når han ligg strak ut, blir det ikkje gjort mykje av meg heller. Fekk no skrive eit lite avisinnlegg, hengt ut klede, bretta klede etc. Så var Marit og eg ein tur nedover, såpass eg fekk tak i bøker på biblioteket. Bøkene har eg rippa etc.etc. Handla litt matvarer også.
Var ut og hausta rabarbra før middag og kokte suppe. Nils plar like rabarbrasuppe, men i dag har verken han eller eg smakt på den. Det er ikkje så inspirerande å lage mat til meg sjølv når ikkje Nils vil ha noko, men det kan hende det er positivt for meg å ete mindre. Eg har altfor god appetitt.
Nils er litt betre no enn før i dag, men har det best i senga. Dagane er ikkje like- og best det er har vi ein god dag. Håper på det.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...