søndag, mai 15, 2016

Dagbok 2016: 15.mai



Klokka er 18.45. Temperaturen er + 13 grader og sola skin. Det har vore ganske fint i dag, men kaldt.Etter at vi fekk regn for eit par dagar sidan blei det vokster i hagen. Her hos oss oss resulterte det i at tulipanane får svært lange stilkar. Naboen si skråning er vakker som alltid.
Vi hadde lyst å ta oss ein liten tur vekk frå husa om ikkje anna, så vi tok ein biltur rundt Follestaddalen, og ein avstikkar fram til Standalhytta. Der gjekk eg ut av bilen og tok bilde rundt meg. Det låg litt skodde på fjelltoppane- elles var fjella eit flott syn; kvite toppar mot blå himmel.
Eg har mange minne frå Standalhytta. Første gongen eg var der var i lærarskuletida, då var vi der i tre dagar og hadde skikurs. Det hjelpte ikkje særleg på mine ferdigheiter i sporten, men vi hadde det kjekt. Der var ekstremt mykje snø den vinteren. Hytta som Ålesund skiklubb sette opp i si tid har vore ombygd og påbygd mange gonger







Blomstrane som eg fekk til bursdagen min sist i mars står like fine enno. I tillegg pyntar er opp med hagestøvlane og hagecroxar. 
Vi kjøpte ikkje blomster til å ha i kjøkkenkassane til 17.mai, vi synest det var for kaldt, men no angrar eg litt. Men det er kanskje ope på Plantasjen i morgon? No er eg sterkt imot sundagshandel, men 2.pinsedag er no eigentleg måndag.
Då vi kom heim frå tur laga vi oss ein lettvint middag, og så vart det sofapause.Eg har ei lettlesen lydbok på øyret i stille stunder.
I dag vil eg gratulere nabo Torbjørn med fødselsdagen! Han feirar dagen i Sveits.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...