onsdag, mai 11, 2016

Dagbok 2016: 11.mai

Klokka er 19.15, temperaturen er + 18 grader. Det har vore eit nydelig vêr i dag, har knapt sett ei sky på himmelen.
Hadde litt eg måtte gjere inne i dag, før eg kunne gå ut i hagen. Eg hadde ikkje noko "mein" etter jobben i går, så eg var ved friskt mot, m.a.o. litt overmodig. Men eg kjem meg vel til igjen.
Mens vi sat og tok oss ei brødskive til såkalla lunsj ringde Ingeborg - ho ville kome oppom ein tur. Og der dukka ho opp med den nydelige 17.mai-buketten.Det var nesten for nykje av det gode, men ho hadde kjøpt til farmora også, så vi skulle ikkje ha dårleg samvit. Ho skal reise tilbake til Oslo i morgon tidleg for eksamen og jobb. Tungt å reise frå farfaren akkurat no. Mens ho var her såg vi i gamle album og mimra litt i lag. Det var koseleg.
Etter at Ingeborg hadde reist, prata eg litt med naboen før eg la meg ut på altanen og las ut boka mi. No er eg tom for lesestoff, så i morgon må eg få fiksa noko.
Middagen i dag vart veldig enkel, det vart steikte pølser med pommes frites frå ein pakke eg fann i frysaren. Når det skyar over får eg lage skikkelig mat.
I morgon skal vi til Åse igjen.
Ingeborg og Connie. Trovågen 1995.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...