tirsdag, mai 17, 2016

Bok nr.32 - 2016: De som fortjener det.

 Ted og Lily møtes tilfeldig i en flyplassbar på Heathrow. De skal begge ta nattflyet til Boston. Samtalen mellom dem utvikler seg raskt fra uskyldig flørt til dødelig alvor. Ted forteller om ekteskapet sitt som skranter – han har akkurat funnet ut at kona er utro. Det begynner som en halvhjertet spøk da han sier at han kunne tenke seg å drepe henne. Uventet svarer Lily at hun kan hjelpe ham.
................................................................................
I dag har eg lese ferdig denne boka på 8 CD-plater. Eg har spart litt på den for ikkje å bli lens for lesestoff før biblio opnar igjen.
Det er mange fortellestemmer i boka, noko som gjer at vi ser saka frå ulike sider.  Det er samme opplesaren heile tida, noko som kan forvirre litt viss ein ikkje passar på.Elles er boka heilt suveren for lydbokformatet, sidan det er få personar med i handlinga.
Til å begynne med minte boka litt om "Flink pike" av ein eller annan grunn, men eg synest ikkje den hadde heilt same snerten, så eg vart litt forundra då eg såg at den hadde fått terningkast 6 på nettet.
Boka er rett nok svært godt skriven, men vi veit heile tida kva som skjer, så spenninga dreier seg mest om at politiet skal sjå samanhengen. Eg har lese boka på senga stort sett og det har vore mange tilbakespolingar-noko som kan virke nokså øydeleggande på leseopplevinga. Eg har den liggande på maskina, men har levert sjølve boka på biblio. 

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...