torsdag, april 07, 2016

Dagbok 2016: 7.april

Klokka er 18.00, temperaturen ute er +11 grader C og akkurat no er det opplett. Elles har vi hatt både sol og regn i dag.
Nils og Matias for ein tur på sjøen i dag, det vart ein kort tur, for det bles litt og fisken beit ikkje. Heile fangsten var ein sei som Nils fekk med seg heim. Matias hadde fisk i frysaren.
Mens dei var vekke rydda og vaska eg klesskapa på soverommet. Eg hadde hatt lyst å bytte på sengene og vaske golvet også, men det var ikkje råd å henge ut verken teppe eller dyner, så eg let det vere.
Men etter ei stund skein det opp og eg kunne henge ut både det eine og det andre, så då fekk eg "tatt" det rommet i dag. Vaska gjesterommet også, sidan eg hadde så godt vatn. Eg fekk akkurat inn sengkleda og teppa før det kom ei voldsom regnbyge igjen.
Så vart det klesvask i same slengen. Har hengt opp ei "maskin" og har nummer to på gang.
Elles har eg strikka litt innimellom, og så fekk Nils lyst på blomkålsuppe, så han handla inn og eg kokte. No slappar han av, mens eg skal ha meg ei strikke og lese-stund på rommet mitt. Eg var ikkje så tidleg oppe som han. I morgon er det fredag igjen, synest fredagane kjem veldig ofte for tida.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...