lørdag, april 23, 2016

Dagbok 2016: 23.april

Morgon.

Klokka er 19.30, temperaturen er + 5 grader. Då vi stod opp i dag hadde det kome ganske mykje snø, no er mesteparten av snøen borte og sola skin, meir og mindre. Håpar på meir sol og varme. Vi har vore heime i heile dag, men no i kveldinga var vi ein liten tur ned på Kiwi og handla litt mat. Mykje av godbitane eg kjøpte i går er gått med-og godt er det.
I dag før middag baka eg brød, hadde noko melk som var ute på dato, så i dag har eg i alle fall gjort noko. Har også lese ut boka mi, festa trådar på eit lestepar og begynt på eit nytt etc.etc. Nils har vore bra i dag også, men tok ein tablett før middag. Apropos middag så har vi ikkje hatt middag enno-åt ein veldig sein lunsj.Vi får sjå kva som skjer utover kvelden.
Kjenner i skuldra mi at eg må begrense strikkinga mi - ei stund i alle fall.
I dag har Bodil bursdag, vi kunne reist bortover om vi ville, men lyt ta litt omsyn til dagsforma til Nils.

Kveld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...