tirsdag, april 19, 2016

Dagbok 2016: 18.april

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er ca +11 grader. No er det opplett ute etter at det har regna nokså samanhengande i to dagar. Eg hadde ein klesvask som var tørr på sundag, utan at eg tok den inn. No fekk eg endeleg kleda på plass.( Dei hang under tak). I dag har eg vaska vintergardinene og hnegt ut nokre av lengdene.
Ja, det er ikkje mykje som skjer slike dagar,eg har vaska bad og kjøkken, det er stort sett alt.
Nils er kvalm og utan appetitt, så matlaging er det ikkje mykje av, eg et sjølvsagt, men ikkje noko avansert. No har han kontakta legen og så håper vi han får tablettar som hjelper for kvalmen. Når han er daff blir eg det også, eg har for det meste site og strikka og lese. Håper på hagevêr så eg kjem meg ut litt. Graset veks i dette vêret, men det blir no ei stund til vi treng å klippe plenen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...