lørdag, april 09, 2016

Bok nr.24 - 2016: Avsporet



Avsporet


Avsporet» er første bok i RAVN-serien – den kritikerroste suksessen fra en av Danmarks bestselgende krimforfattere.
Kriminalbetjent Thomas Ravnsholdt, populært kalt Ravn, er sykemeldt fra jobben i Station Citys spesialenhet etter at kjæresten ble drept under et innbrudd. Ravn blir imidlertid brått revet ut av sorgen da en nær venn ber ham om hjelp til å finne en ung kvinne som har vært sporløst forsvunnet i to år. Etterforskningen tvinger Ravn tilbake på jobb og ned i Københavns underverden. Alt tyder på at kvinnen er solgt til den storkriminelle halliken Slavros, og sporene leder etter hvert til Stockholm – til et sted mørkere enn helvete...
Etterforskningen kompliseres ytterligere av en ukjent drapsmann som har herjet Stockholm i årevis: en sadist som stiller ut ofrene på byens søppelfyllinger, og som nå har blinket ut sitt neste offer.
........................................................................
Eg les mykje krim, sidan det er mest den typen bøker som er å finne i lydbokformat. Men krim er etter kvart blitt eit utvida omgrep. Den gamle krimromanen handla som regel om å "finne mordaren", men i den boka eg no har lese veit vi heile tida kva som skjer og kven forbrytarane er. Ja, sjølve "mordaren" blir først avslørt på slutten av boka, men ein veit jo kven han er, heile tida. Denne boka handlar mest om dei kriminelle miljøa i storbyar som København og Stockholm. Det er hallikar, prostituerte og menneskesmuglarar. Rusmisbrukarar og langarar manglar det heller ikkje på. Og ein politimann som har mista grepet etter at sambuaren vart myrda.
Sjølv om dette ikkje er lysteleg lesnad, synest eg boka er god. For eg trur og veit at desse miljøa finst, og at mange menneske har det vondt der. Det er tydeleg at forfattaren meiner at lova om å forby kjøp av sex gjer livet verre for dei prostituerte, fordi dei då må "gå under jorda". Eg laga meg rolleliste då eg begynte på boka, noko som eg strengt tatt ikkje trong, for boka er ryddig med relativt få personar. Dette er den første boka i ein ny serie, som eg trur eg kjem til å følge med i.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...