søndag, mars 20, 2016

Dagbok 2016: 20.mars

Klokka er snart halv åtte, temperaturen er + 5 grader, det er overskya og regn. Eg har ikkje tatt bilde i dag, for eg reknar med at alle no har sett korleis den skitne snøen vår ser ut. Dessutan er det ganske mørkt ute. Gler meg til vi skal stille klokka på sommartid neste helg.
Har nettopp hatt ein lang prat med Rasmus i telefonen, han og gutane var heime "åleine", Wenche var med foreldra sine på hytta.
I dag har eg vore betre i form, og heile føremiddagen gjekk med til kakebakst og middagslaging.  Må ha litt i hus til påska om det skulle kome eit menneske. Til middag i dag laga eg svinekotelettar, og dei gjekk ned på høgkant. Etter middagen slokna vi begge to-ei god stund.
Elles har eg strikka litt med lydbok på øyret. Det har ikkje hendt så mykje i dag-men det er heilt greitt; vi har det bra. Men no lengtar eg etter vår; ser på FB at våren er komen både her og der.

2 kommentarer:

Elin sa...

God påske til deg og Nils!

Besta sa...

Takk det same til deg og dine, Elin.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...