tirsdag, januar 12, 2016

Dagbok 2016: 12.januar.

Klokka er 17.45, det er overskya og minus 1 grad i følge mobilen min. Eg har ikkje vore lenger enn ned i kjellaren i dag.
Nils for ut for å fiske sei i 10-tida i lag med kamerat Kjell, men dei fekk ikkje så veldig mykje. Heldigvis, hadde eg så nær sagt, for det er mykje arbeid med filetering etc. også. Ja, det er ikkje eg som gjer det arbeidet altså.
Mens Nils var vekke fekk eg vaska relativt grundig på kjøkken og bad, samt lagt i hop klesvask. Energien strekk ikkje til store arbeidsoppgåver. Den forkjølinga sit jammen i.
I dag hadde vi oppattvarma suppe frå i går og det var veldig lettvint og greitt. Etterpå somna vi, eg på sofaen, han i reclineren.
Slik går no dagane, og dei går fort, altfor fort eigentleg.
Kan aldri hugse å ha sett så mykje TV som denne vinteren, har ikkje bøker som fristar, og må ta det med ro når det gjeld strikking på grunn av sitteproblem. Det var litt fint og lyst nokre dagar, men bo er det bekmørkt igjen. Her er det såpass mykje snø at det er glatt på vegane her oppe hos oss, men vi har ikkje montert opp sparken-det kunne vi kanskje ha gjort.
Begynte så vidt på ei ny bok i dag, men eg trur eg får begynne på begynnelsen igjen...........

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...