tirsdag, desember 22, 2015

Dagbok 2025: 22.desember

Klokka er 18.30. Temperaturen er +5,3 grader C. Vêret har vore litt lysare og lettare i dag, og det har vi også. Nils har hatt mindre vondt i foten, og vi har fått utretta både det eine og det andre.
Før middag tok eg "julevask" på bad og kjøkken. Den var til forveksling lik vanleg fredagsvask. NEDVASK tek eg ikkje midt på mørkaste vinteren.
Før vi kunne fare nedover og handle, måtte eg vaske håret, det er grenser for kor ustelt ein kan vise seg for folk.
Vi bestemte oss for å handle på Euro-Spar i dag, for der er det lett å køyre varene ut i korga, for det måtte vi gjere i dag. Vi handla ein god del tunge ting (brus) og eg tykte eg fekk mykje for vel 800kr.
Etterpå var eg på apoteket og handla tran, kalktablettar etc i ein liten pose- 500kr. Poenget mitt er at mat er ikkje det dyraste vi kjøper.
Til middag i dag åt vi rett og slett brødskiver med sursild, og etterpå slit vi med å få bort løksmaken, derfor har vi drukke kaffi to gonger.
Eg har slappa av med lydboka mi og strikketøy, men no er TV-en komen på....
Fekk melding frå biblio i dag, dei har enda ei bok til meg, så no har eg vel nok lesestoff for resten av året.
Vi har litt meir å handle, så det blir ein tur på butikken i morgon også. Melk, fløte, frukt m.m. står på lista. Det blir sikkert nok mat i år også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...