fredag, desember 18, 2015

Dagbok 2015: 18.desember


Klokka er 18.10, temperaturen +9,2 grader C. Det er overskya, mørkt og litt regn.
Vi hadde ikkje så store planar for dagen, men eg sette i gang å rippe bok nr. 3, mens eg strikka ferdig ein lest.
Etterkvart kom eg i gang med å støvsuge, og så ringde Ingeborg. Ho ville komme bortom og vere her mens Eirik var på jobb. Eg gjorde som eg plar, laga ei svelerøre som fekk stå mens eg gjorde ferdig støvsuginga.
Vi åt sveler og drakk kaffi då ungdommane kom. Det var spesielt kjekt å sjå att Ingeborg, ei stund sidan sist vi såg henne.
Etter ei stund kokte Nils poteter og vi åt dei med spekeskinke og røykelaks til. Litt ukonvensjonelle måltid her i huset ! No kom Eirik og henta systra, han var litt stressa sidan han skulle stad og øve.
Elles har Nils henta pakken frå Kongsberg, som no er framme i god behold.
Eg kom godt i gang med lest nr. 2 mens vi har prata med Ingeborg. Aldri vanskeleg å halde praten i gang med henne.
Så er det fredagskveld igjen, og alle lærarane i familien har fått juleferie, reknar eg med.Det kjekkaste med jula -og førjulstida- er at ein kanskje ser litt meir til barn og barnebarn enn elles.
Vil ønske alle blogglesarane ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...