tirsdag, desember 15, 2015

Dagbok 2015: 15.desember


Klokka er snart 16.00. Temperaturen ute er +1,4 grader C. Det har vore lettskya fint vêr i dag, med sol i fjella.
Her ligg det framleis eit tynt snølag, men så snart ein kryssar grensa til Volda er det bert.
I dag hadde vi ingen faste planar, men gjekk her å stulla litt. Så fann eg ut at eg like godt kunne gjere noko nyttig, så eg tok og farga håret; så er det gjort til jul.
Brått fekk Nils lyst på kinamat og då måtte vi til Volda. Der var restauranten stengt, så vi prøvde oss på Maria`s. Der kjøpte vi ein stor herlig pizza og åt oss stappmette.Det var utlendingar som jobba der, men der var ei veldig fin julekrubbe- så dei var kanskje ikkje muslimar?
Vi var også ein tur inn på Spinneriet, men kjøpte ingen ting der.
Visdomsord, og mindre vise ord, på allting er liksom ikkje mi greie, men det eg såg på ein butikk i dag, var litt ut om det vanlege. Trur figuren er ein stupar. 
Eg kjøpte noko garn på strikkebutikken ved parkeringsplassen, før vi for heim att.Vi hadde eit ærend på Skeidar, og det var å kjøpe noko til Margrete. Mens vi stod og skulle pakke inn , høyrde vi:  HEI ! Det var Margrete. Sidan ho visste kva vi hadde kjøpt, fekk ho like godt pakkane med seg heim. (Det var noko ho hadde tipsa oss om). Ho skal no få noko anna også.
Verken Nils eller eg var heilt gode i hoftene våre i dag, men vi er fullt oppegåande. No skal vi snart ha oss kaffi.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...