fredag, november 20, 2015

Dagbok 2015: 20.november

Klokka er snart 16.00, temperaturen er + 0,5 grader C. Det har vore fint vêr og vi hadde sola inn i stova frå kl.10.15-til 11.15. Her ligg eit veldig tynt lag med snø på marka, nok til at det blir litt lysare enn det har vore siste tida.
I dag hadde eg ikkje planlagt noko eg skulle gjere, men vi skulle nedover og handle. Nils hadde sett ein annonse om ein som selde diverse poteter og grønsaker på torget, og han ville ikkje risikere å komme for seint slik som sist, dessutan hadde han eit ærend på Rådhuset. Derfor tok han ein tur åleine først, mens eg gjorde meg klar.
Det vart ein skikkeleg BOM-tur. Han leverte eit brev på Rådhuset og då han kom ut att for beina under han og han hamna med bakhovudet i asfalten og slo eit lite hol i hovudet+ at han fekk ein diger kul. Likevel køyrde han bort til Amfi.  Grønsakmannen var der ikkje så det vart ingen handel. DÅ oppdaga han at han ikkje hadde brillene på seg (Han har lov å køyre utan) så han måtte bort att til Rådhuset, og der låg dei, like heile.
Han sat lenge i godstolen då han kom heim, men no er han på beina att. Vi måtte berre sjå tida an og teste om han hadde hjernerystelse. Eg hadde ikkje noko spesielt å gjere så eg tok lydboka. Somna på sofaen, og det var greitt nok, for eg sov ikkje mykje sist natt. Etterpå strikka eg litt.
Vi får ta ein slyngardag i morgon i staden. Då hadde eg tenkt å stikke innom revmatikarbasaren og kjøpe lefser, det gjorde eg i fjor.
Det er også basar/julemesse på frikyrkja. Dit brukte vi å gå då ungane var små, for der hadde dei julemannar og lemonade. Det var stas den gongen.
Ikkje nok med det, men det er julemesse og basar på bedehuset også, så dersom vi skal rekke over alt får vi ein travel dag. Eller kanskje vi finn på noko heilt anna? 
Om ein times tid skal vi ete middag, i dag skal vi ha steikt sei. Vi likar å ete noko av fisken før den har vore frosen.
Fredagskvelden plar gå med til TV-sjåing. Eg vil i alle fall ønske alle ei god helg !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...