onsdag, september 09, 2015

Dagbok 2015: 9.september.

Klokka er 20.45, temperaturen er + 13 grader C og vi har hatt ein nydelig dag.
Nils var tidleg oppe og for på sjøen for å fiske sei, men i dag vart det berre makrell, eller rettare sagt spir.
Eg brukte tida han var vekke til å støvsuge alle teppegolva, der er likevel ikkje sol på altanen så tidleg.
Då Nils kom heim, vart eg sittane oppe i solveggen hos Marit og prate med henne. Ho har vore så mykje vekke i det siste at vi hadde mykje å ta att.
Så var det tid for lunsj og pause på solsenga. Eg har begynt på enda ei krimbok, det er passe upretensiøst for solsenga.
Seinare steikte vi spir-og denne gongen rigga vi oss til med kokeplate ute, for å sleppe steikelukta inne. Trur det gjekk bra. Eg steikte 9 fiskar og alt gjekk med. Men dei var ganske små, altså. Dei fleste så små at vi steikte dei "runde".
No sit eg med farge i håret, trong eit nytt strøk sidan det gamle var litt falma.
Vi skal visst få enda fleire fine dagar, det gjeld å bruke dei godt!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...