tirsdag, september 29, 2015

Dagbok 2015: 29.september.



Klokka er ca 18.30, temperaturen er + 16,5 grader C og vi har hatt ein nydeleg solskinnsdag.
Når Nils fiskar med liner, blir det ein dag med fisking og ein dag med filetering. Det meste av dagen i dag har han stått i garasjen og skore filetar og pakka til frysing. Det var brosmer og langer. No har han att å filetere ein sei og ein lyr. Det blir kanskje fiskemat, eller kanskje ikkje.
Eg nytta høvet til å støvsuge alle teppegolva før eg kom meg ut på altanen med boka mi.
Etter at vi hadde ete oppvarma pannekaker til lunsj, la vi oss på solseng begge to. Men då kom det både vind og skyer. Vi gjekk inn att ei stund og då skein det opp att. Og så gjekk vi ut att. Ja, vi har det godt som kan nyte alle fine dagar som er.
No har eg shina opp meg sjølv -dvs. vaska håret.
Og så har eg site mykje på FB for å få orden på kvar alle barn og barnebarn held til for tida, og kva tid dei har haustferie, og kvar dei då skal. Eg må ha det skriftleg, elles gløymer eg det.
Og så har eg det med å rote meg bort i diskusjonar på nettet-det må eg slutte med !
Bilda tok Nils med mobilen i går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...