fredag, september 18, 2015

Dagbok 2015: 18.september

Klokka er 19.30, temperaturen + 12 grader C og no har regnet og skodda tatt over. Sommaren er visst slutt? Trist.
I dag har eg gjort veldig lite, og det har ikkje skjedd så mykje heller.
Før middag gjorde eg litt forefallande husarbeid, og så hadde vi relativt tidleg middag. I dag vart det steikt sei i store mengder-og det var godt.
Etter at vi hadde ete og kvilt litt, reiste Nils på møte i SV, og kom att nettopp no.
Mens han var vekke, strikka eg litt, høyrde bok osv. Eg hadde eigentleg tenkt meg nedover og handle, men det må utsettast til i morgon.
Då Nils var på heimveg, skulle han oppom Kjell og hente mandelpoteter frå Skjåk, og då kom han midt opp i ei ulykke. Ein mann hadde vore oppe i ein lift, og liften hadde velta.Der var både politi, sjukebil og helikopter. Eg får gå inn på Møre-Nytt og lese meir.
Så er det fredag igjen og eg vil ønske alle ei god helg.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...