søndag, september 13, 2015

Dagbok 2015: 13.september.

  Ved Hovdevatnet i dag ca klokka 16.00.


Her ser vi Liadalsnipa. Same fjellet som vi ser frå hamna på Rjåneset.

Håskjoldtjønna.

Klokka er 17.30. Temperaturen er + 18 grader C, det er overskya og opplett. Men det er merkeleg skymt,  no når vi har vent oss til sollyset.
Vi var relativt tidleg oppe i dag, og eg laga tidleg middag. I dag var det svinekotelettar. Nils var ein liten luftetur bort på terminalen og fiska litt, mens er surra rundt her heime. 
Etter at vi hadde ete middag og kvilt litt-vart det dessert og kaffi. Vi lever godt, kanskje for godt. Men så er det ein litt spesiell dag i dag, vi har nemleg vore av garde og stemt! Godt å ha det unnagjort! Same kva resultatet blir. Vi håper sjølvsagt på endringar.
Etterpå køyrde vi bort til Hovdevatnet og gjekk ein bitte liten tur. Etterpå køyrde vi opp til Ytrestøylen, gardane på andre sida av vatnet, og over åsen og ned att i Furene. Eg ville ta bilde av Håskjoldtjønna, men det var lettare sagt enn gjort, for der, som alle stader, er det nokså tilgrodd med skog. Vi fekk i alle fall litt frisk luft i dag også.
No skal eg ta meg ei stund med lydbok og strikketøy.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...