fredag, august 14, 2015

Dagbok 2015: 14.august

Klokka er 20.00, temperaturen er + 19 grader C og vi har hatt ein nydelig dag. Ikkje fullt så klårt som i går, men sol det meste av dagen, utan at det har vore den store heten-men veldig "behagelig".
Slike dagar må vi prøve å nyte så godt vi kan, vi som har høve til det. Etter at eg hadde vaska golva gjekk eg ut i hagen og styrte litt fram til lunsjtid. Nils stod i garasjen og la saman brosjyrer til valet. Kvart parti gjer klart det dei skal ha med, og så blir alt lagt i ein konvolutt som vert sendt ut til alle stemmeføre. No har han gjort unna sine 3500 og så får andre ta resten.
Det blir vel mange stands i gata i morgon, men veit ikkje om eg er så interessert.
Elles har eg vaska, hengt ut og tatt inn ein klesvask.
Til middag hadde vi ein pizza som låg att i frysaren, før i veka har vi hatt fem fiskemiddagar-så då var det godt med noko anna.
Men store delar av dagen har eg slanga meg på solseng. Må rett nok ligge nokså påkledd men eg får i alle fall vere ute i sola. Endeleg!
No vil eg ønske alle ei fin helg, siste frihelga på lenge for mange, for no tek skuleåret til for fullt, også for elevane. Då er det særs godt å vere pensjonist og ha ferien til gode.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.april

 Klokka er no 23.30, temperaturen ute er + 4 grader C. Det har vore ein fin dag med sol og varme, så det gjer ikkje noko om det blir litt ka...