søndag, mars 29, 2015

Dagbok 2015: 29.mars


Klokka er 20.00. Temperaturen ute er 4,4 grader C. Det har vore overskya og litt regn i dag, men enno er det lyst ute, takka vere sommartida.
Ja, vi hadde ikkje stilt klokkene før vi la oss i går, så det var langt på dag så snart vi hadde ete frokost.
Vi fekk med oss det meste av palmesøndagsgudstenesta på TV- litt uvant at barna vifta med "palmegreiner" og song "Kanskje kommer kongen"-det overgjekk nesten dåpsdagen til Eirik, der dei hadde greiner av thuja.
Middagen i dag var restar frå i går. Ja, eigentleg har det vore litt "dagen derpå" i dag, eg har vore veldig lat. Sat og strikka litt mens eg høyrde på ei dødskjedelig lydbok; det er berre viljen som får meg til å lese den ferdig. Og eigentleg forstår eg ikkje kvifor eg føler meg forplikta til å fullføre.
Så går eg her og ser på alle dei fine blomstrane som kom i hus til bursdagen min. Eg er veldig glad i blomster !
I morgon hadde dei to yngste gutane på Hareid tenkt seg på Kolåstinden, men Nils kontakta ein fagmann som frårådde dei å ta turen. Så no skal Nils ut og sette garn i morgon tidleg og så kjem dei to karane for å hjelpe til med å drage. Så får eg håpe det blir ein bra fangst. Eg finn meg vel litt husarbeid å henge fingrane borti.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...