fredag, mars 27, 2015

Dagbok 2015: 27.mars



God påske
Klokka er snart 18.30. temperaturen er + 7 grader, det er overskya, men opplett. Det har vore ganske fint i dag også, sola har vore framme av og til.
I går kveld og sist natt hadde eg veldig vondt i hofta og foten, så eg låg våken det meste av natta. Derfor har eg tatt det veldig med ro i dag, det er dessverre de einaste som hjelper; og aldri har eg slik arbeidslyst som når eg ikkje kan gjere så mykje.
I dag vaska eg bad og kjøkken, så no er det i alle fall reint til helga.
Vi åt kjøpepizza til middag, før eg fekk meg ein god middagslur.
Vi har gjort klart det meste til morgondagen, så vi slepp å stresse i morgon før middag. I fjor var vi på Kongsberg i påska, i år vert vi heime, men så blir det tur til Solund etter påske om alt går etter planen.
Vil ønske alle blogglesarane mine ei fin påske, anten de er heime eller ute og fartar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...