søndag, mars 01, 2015

Dagbok 2015: 1.mars



Klokka er no18.45. Temperaturen er + 8 grader, tidlegare i dag var det 12-13 varmegrader, men då bles det. No i ettermiddag har det regna aldri så lite.
På ein så fin dag burde ein sjølvsagt kome seg ut, og Nils tok seg ein god trimtur i skogsvegane. Eg er litt pysete, har ikkje lyst å utfordre føtene mine, for no er eg relativt bra. Derfor valde eg å vere heime, bytte på sengane og vaske soverommet, henge ut klede etc.etc.Det er slikt som er kjekt å gjere mens vêret er bra.
Då Nils kom att laga han middag; han kokte brennsnut av noko ferdigkokt kjøt vi hadde i frysaren. Den frysaren er ei Sarepta krukke, blir aldri tom. Eg fekk lese ut boka mi, og no har eg begynt på ei som heiter Italienske netter av Katherine Webb. Trur ikkje eg kjem til å lese ferdig boka, den forfattaren er ikkje min favoritt. (Lånte den ved eit feiltak). Eg kan sjølvsagt lese bøker på papir, men då må eg stå og lese, det er litt slitsomt i lengda.
I dag kunne eg gått på kino, eller eg kunne stilt opp på Aasentunet og høyrt på Edvard Hoem, men eg feiga ut og somna på sofaen. No ser eg fram til konserten med 12 tenorar komande onsdag.
Det har vore mykje sport på TV lenge no, men eg kan med handa på hjartet seie at eg ikkje har sett eit einaste skirenn. Rett og slett fordi det ikkje interesserer meg. Men Nils får sjølvsagt sjå så mykje han vil, eg er ikkje heilt nazi, heller. Det einaste eg synest er litt irriterande er at alle andre TV-program må vike for sporten. Men no er det visst slutt. Det vart brått heilt mørkt ute, mens eg sat her og skreiv. Det går heldigvis mot sommartid.(Bilda har eg tatt med eit gammalt lommekamera).


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...