onsdag, oktober 01, 2014

Dagbok 2014: 1.oktober

Klokka er snart 20.00, temperaturen ute er +10 grader C og det er regn og grått, dvs. det er rett og slett mørkt no. September er over, men oktober kan også bli fin- eg misser aldri trua på fine haustdagar.
I dag før middag laga er to store porsjonar med blandaballj, vi hadde til middag i dag, og så har vi tre middagar til i frysaren.
Nils var til synskontroll hos optikaren i dag, og han såg minst like godt som for to år sidan. Han fekk til og med lov å køyre bil utan briller. Grunnen til denne undersøkinga er at han skal fornye sertifikatet. No fekk han attest frå optikaren, som han kan ta med til legen.
I tillegg til å lage ballj har eg berre rydda litt, shina opp kjøkkenet og stoppa sokkar..... Føler meg meir og meir som ei gammaldags husmor, og lever godt med det.
Fredag er det pensjonistmøte, og så kjem Ingeborg heim. Har ikkje sett henne sidan februar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...