onsdag, august 20, 2014

Dagbok 2014: 20.august

Klokka er21.00. Temperaturen ute er +12,5 grader C, det er skodde langt nedetter fjellsidene og overskya. Tilegare i dag regna det voldsomt, men etter kvart har det blitt litt lettare.
Før middag plukka vi inn plommer, og eg reinska og fraus 4 store posar, vel 10 kilo. Så no har vi nok til oss sjølve og nærmaste famile. Då eg var ferdig med plommene vaska eg bord og benker med Klorinvatn, såpass hendene også vart relativt reine.
Deretter hadde vi ein liten lunsj. Etter ein liten pause tok vi ein tur nedover, eg skulle på biblioteket blant anna. Det eg ikkkje var klar over var at dei stengde klokka 16.00 på onsdag, og då vi kom, var den nesten 16.30. Så då må eg nedover i morgon også.
Vi handla div. mat etc. på Coop/ Amfi. Det var ikkje så mykje vi trong, men det vart litt i korga uansett.
Det vart sein middag i dag, pølser med surkål og poteter. Av og til er det også heilt greitt.
Regnet har øydelagt ein del i hagen, blant anna var ei av greinene på det største rosetreet av heilt nede ved rota. Eg tok greina inn og skar den av i høvelig lengde og plasserte den i ei flaske. Eg tek vare på fine flasker, sidan dei egner seg betre enn vasar når ein har berre ei grein. No får vi ha glede av rosene inne eit par dagar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...