onsdag, august 20, 2014

Bok nr. 52 -2014: Vi ses i morgen

Det er mindre enn eit år sidan eg las denne boka, så eg var litt skremt over kor lite eg hugsa att no når eg las den for andre gong, men så har eg lese mange bøker i mellomtida. Eg likte boka veldig godt då eg las den første gong, og minst like godt no.Eg har brukt forholdsvis kort tid på dei 16 CD-platene, og det har to grunnar: Forkjøling og plommer. Eg har lege ein del på sofaen med lydbok siste veka, og så har eg reinska over 20 kilo plommer med bok på øyret.
Eg har skrive om boka før, men eg kan berre minne om at forfattaren sjølv les teksten på ekte stavangerdialekt,( med det resultat at eg no tenker på den dialekten), derfor agiterer eg for at folk må lese lydbokversjonen.
Grunnen til at eg las denne om att akkurat no, er at bok nr. 2 er i kjømda. Og eg har alt sett meg på venteliste på biblio, før boka har kome ut. Best å vere føre var.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...