tirsdag, mai 20, 2014

Dagbok 2014: 20.mai


 Dette er ein laurbærhegg. Den blomstrar minst to gonger om året. I fjor kutta vi bort ca halve buska, men den veks fort oppatt. Ein hardfør sort- og vintergrøn.

Klokka er 18.40, temperaturen er + 19 grader ,det er lettskya og fint vêr.
I dag vakna eg sår i halsen og tett i nasen. Alle veit om lag kor kjekt det eg, men den første tanken som slo meg var: Takk og pris at eg er pensjonist. Altfor mange gonger har eg gått på jobb i ein liknande forfatning, og det er jammen ikkje mykje kjekt.
Nils skulle feste nokre ledingar til TV- inntaket i kjellarleilegheita, så han styrte med sitt. Eg heiv meg rundt og baka brød og shina opp kjøkkenet. Eg er litt systematisk av meg, så eg har eit vekeprogram når det gjeld husarbeid som eg skal igjennom. Eg er ikkje så nøyen på kva dag eg gjer det eine eller det andre, berre eg kjem rundt i løpet av veka. Det er vel dei gamle "vekeplanane" som ligg i bakhovudet.
Vi åt oss kvar si brødskive av det ferske brødet, og så var vi ein tur nedover. Eg har i lengre tid vore på jakt etter bestesko og i dag bestemte eg meg. Litt mat handla vi også før vi for heim og la oss på solsenga.
Middagen i dag var lettvint, men ikkje lett. Vi varma opp ball frå førre veka, tok den opp av frysaren i går. Den smakte like godt i dag som då den var nylaga.
Nils har klipt litt plen i dag også, men meg har det ikkje vore mykje stas med. Tung i hovudet og slapp i kroppen. Og i morgon er det møte i pensjonistlaget. Må ta meg saman og halde ut, for når eg får skrive referatet har eg "ferie" heilt til september. Litt surt å vere "sjuk" når det er så fint vêr, men det er no eigentlig berre ein bagatell. Ikkje kvart år eg er forkjøla.
Kjenner at eg er tørst etter middagen, så no blir det godt med kaffi.
Desse tulipanane er nye av året, sette løkane sist haust. Eg synest dei er fine.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...