mandag, mai 19, 2014

Dagbok 2014: 19.mai

Klokka er snart 23-og eg hadde nesten gløymt å skrive blogg. Ute er det no +11 grader C, lettskya og opplett. Før middag var det ganske så varmt og sol, men så kom det vind og litt regn.
I dag har eg gjort ein del husarbeid; Bytta på sengane, vaska golv, vaska klede, stroke klede osb. Ei stund var eg ute i hagen og reinska ugras, og ei stund låg eg på altanen med lydbok.Strikka litt har eg gjort også. Får aldri tid til å kjede meg
Nils var på sjøen åleine i dag. Han fekk nokre små seiar, men ikkje meir enn vi et opp sjølve. Det har ikkje vore så mykje fisk å få i seinare tid. Men vi hadde i alle fall kokt sei til middag i dag, og så får vi steike resten om eit par dagar. Nils var på eit møte i kveld, men eg har ikkje vore andre stader enn heime.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...