søndag, mars 23, 2014

Dagbok 2014: 23.mars

Klokka har passert 18.00, temperaturen er+ 7 grader og det er fint, lettskya vêr ute. Då vi stod opp i dag var det skuffande grått og vått, men no har meteorologane lova oss ei heil veke med finevêr.
Det var i grunnen ikkje fristande å gå ut på føremiddagen, så eg tok likegodt og vaska og rydda kjøleskapet. Godt alt som er gjort. Sidan eg fann ein pakke melk som var ute på dato, så tok eg like godt og koka litt risengrynsgraut som vi åt til "lunsj". Så no er det kanskje på tide og dykke ned i frysarane for å sjå om eg finn noko saltmat til kvelds.
Elles har eg lese litt, og Nils har sett TV, og elles veit eg i grunnen ikkje kvar dagen har blitt av. No på ettermiddagen skulle Nils ha eit par ord med båtmotorreparatøren, og sidan han bur på vegen mot Rjåneset, køyrde vi ut dit for å få litt frisk luft. Vi gikk tur på dei stigane som er, men særlig mykje mosjon vart det ikkje av det. Dessutan var der iskald vind, noko vi stort sett slepp her oppe i bakkane.
Eg er så glad i å vere ved sjøen, og no var det lenge sidan sist vi var der, så eg måtte ta mange bilde.
Fiskebrygga for handikappa er reparert. Det var Dagmar som for med den.

På badestranda fann Nils ei rot; det var vel ei slik som øydela motoren.
Her ligg færingen til naboen i lag med litt meir snobbete kameratar.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Fint motiv det bildet som er tatt mellom trea. Ha ei fin veke!

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...