mandag, mars 10, 2014

Dagbok 2014: 10.mars.

 Klokka har bikka halv sju. Klokka sju kjem ei veninne og skal "plukke meg opp" på veg til Volda, så her sit eg stivpynta og ventar.
Ute er det overskya, stilt og nokså opplett. Tidligare i dag har vi hatt både sol, regn og vind.
I dag vart det berre opp i tull med meg, har vore til Vik to gonger, og så kokte eg graut til middag, elles har det skjedd ingenting.
Måtte sette på TV for å sette "Arvingane" på opptak, og der kom eg borti eit program som heiter "Deal or no deal"-har vel sett det før ein gong, men eg plar ALDRI sjå TV på dagtid, og der vart eg sittande og gløse. Heilt teit.
No gler eg meg til å besøke veninna mi som har flytta frå hus til leilegheit. Vi blir fem som køyrer i lag.
Det begynner å bli grønt der Nils har strødd kompostjord. Der skal rakast så snart det tørkar opp.

Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...