onsdag, februar 13, 2013

Dagbok 2013: 13.februar

Klokka er snart 17.00. Vi har hatt ein nydelig dag, og no når sola er borte, gikk også temperaturen ned til minus 2 grader C.
Eg har ikkje vore så overvettes aktiv i dag heller. Mykje av føremiddagen gikk med til diverse "kontorarbeid". Sidan vi hadde vore relativt tidlig oppe, laga eg middag tidlig også. I dag hadde vi god, men nokså usunn mat; pannekaker med bacon og blåbærsylte. Eit lite plaster på såret, sidan eg gløymde feitetysdagen i går.
Då pannekakene hadde lagt seg til ro i magen, tok vi oss ein tur ut i sola. Det blei ikkje så lange runda, hadde litt gangsperre etter i går. Men ein liten tur er betre enn ingen tur. Og no er det vel slutt på fineveret for denne gong.
Elles kosar eg meg med lydboka "Der hvor roser aldri dør" og strikketøy.
Neste onsdag er det Dagkino her i Ørsta. Då viser dei filmen "Lincoln" kl.14.00.Alle som har lyst kan kome.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 6.mai

Klokka er no 17.24, og eg har avslutta dagens arbeid, trur eg. Eg veit ikkje kor lang arbeidsdag ein kan rekne med når ein er 84 . Temperatu...