mandag, desember 03, 2012

Vêrmelding 03.12. 2012

Klokka har passert 18.30 og det er mørkt ute. Temperaturen er minus 8 grader C og vi har hatt flott vêr i dag også. Når kulden har vart nokre dagar blir han mindre RÅ og ein frys kanskje ikkje så mykje.
No må ingen tru at eg har vore ute og gått i dag, for det har eg ikkje. Vi har vore og handla, ikkje "shoppa", men kjøpt mat. Vi har blant anna vore til Jacobsen i Volda og kjøpt kjøtt og pølser og på Coop og kjøpt alt eg treng for å kunne bake. Med to unntak, usalta meierismør og korintar. Korintar var dei utselde for, smør fann eg ikkje. No har eg nesten ingen unnskyldningar for ikkje å bake-dessverre. Veit ikkje korfor eg føler at eg MÅ, det er ingen som pressar meg til det.
Vi var også innom Felleskjøpet og kjøpte diverse vaskemiddel m.a. i stort.
Då vi kom heim frå handlerunden, steikte eg sei til middag, og etter ei lita stund på sofaen og ein kaffikopp, skreiv eg eit lite avisinnlegg-og slik går denne dagen også snart over i historia.
No lurer eg berre på kva eg kan gjere - på samme tid som eg høyrer lydbok. Eg må no gjere noko anna enn å strikke.

2 kommentarer:

solveig sa...

Bake?

Besta sa...

Eg smelte i hop ei brasiliansk om eg kan kalle det å bake. Har kaker i frysaren etter i fjor jul.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...