søndag, november 04, 2012

Vêrmelding 4.november - 2012

Klokka er no 17.00, og det mørknar ute. Det har vore ein strålande dag med sol og blå himmel her hos oss.Men det er nokså nattekaldt, så snøsmeltinga går seint. Det er stort sett bert på vegane. No er temperaturen ca 0 grader C.
I dag var eg oppe før sola kom ned til oss, men det vart ei stund før vi kom oss ut på tur. Ikkje blei det nokon lang tur heller, berre rundt her på Vallabøen. Men vi må vere der sola er, og nede i sentrum og på andre sida av fjorden, er det grått og kaldt. Både i fjor og året før hadde vi  finevêrsperiodar i oktober-november, men då var det bert og relativt mildt så vi kunne styre med ting ute.Det går ikkje no, for det er snø og frosne markar.
Det har vore ein veldig rolig dag i dag. Etter middag har eg strikka litt mens eg høyrer lydbok.Og så blir det vel litt TV utover kvelden.
                         Frå Olavsgata opp mot Vallahornet.

1 kommentar:

solveig sa...

Her er det snøfritt!

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...