lørdag, november 17, 2012

Vêrmelding 17.11.2012

   Orkidéen var det Solveig som kom med.Ny farge i samlinga.

Klokka er snart 19.00. Ute er det overskya og regn, temperaturen er + 6 grader C.
I dag har vi vore bra mange av familien samla her i Starevegen, feira både Nils og Erlend, sidan vi blir bortreiste på Erlend sin dag, om alt går etter planen. Vi vart berre 9 til bords i dag sidan fleire i familien er ute og reiser.
Einar og ein kamerat var så vidt innom også, men då var ikkje maten ferdig.........
Det vart første gongen med juleribbe denne sesongen, og to sortar pølser, mør frå Vigra, såkalla Vigramør, og julepølser frå Jakobsen i Volda.
Til dessert hadde vi karamellpudding som Solveig kom med, is og kransekake som vi hadde kjøpt.
Seinare hadde vi bløtkake og kaffi, men ingen var særlig svoltne då.
Nils var ein tur nedover og handla litt f.m. -eg har vore heime heile dagen. Det er ikkje så mykje program på desse familiesamkomene våre, det blir helst mat og prat. "Ungane" begynner så smått å bli vaksne vaksne, så dei styrer med sist. Solveig kom med ein fin orkidé, og Margrete med eit heilt nett med godsaker. Det var vel eigentlig til Nils, men det dryp vel litt på "klokkaren" også. No har eg ein 1/2-time til å lese bok, før det blir dansefinale. Heia Ben!
PS: Ei av døtrene saknar sikkert fotoapparatet sitt.

2 kommentarer:

solveig sa...

Heldigvis ho som kjem att på tysdag ... Eg har mitt!

arieldog sa...

Eg hadde ikkje teke bilete med det uansett. Hentar det på tysdag :) Takk for oss!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...