fredag, november 16, 2012

Vêrmelding 16.11. 2012

Klokka er snart 18.00. Ute er det overskya, litt regn og +7 grader.
Dagen i dag har vore nokså grei. Var nedover og handla mat før middag, men gløymde å fare innom biblio og hente boka som ventar på meg; fjerde boka i Barbarotti -kvartetten.
Då vi kom heim fekk eg endelig gjort ferdig referatet og sendt det til avisa. Måtte inn i banken for å få lister og bilde.
Til middag i dag laga eg sei i kvit saus med løk og paprika, må prøve å variere litt. Det har lett for å bli litt for mykje steikt mat.
Slappa av ei stund før eg no har gjort litt husarbeid igjen.Og så er det fredagskveld! Enno sit det i meg frå eg var yrkesaktiv at det er noko stort.Den tida eg gikk på skule og dei første åra eg jobba, var det ikkje fri om laurdagane, godt at det ikkje er slik no.
Eg vil ønske alle ei god helg!

1 kommentar:

Hildegard sa...

Seien er smakfull så eg brukar han i fiskesuppe,fiskeform og steikt. God helg og lukke til med feiringa i morgon!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...