søndag, september 16, 2012

Vêrmelding 16.september - 2012

Klokka er 15.30. I dag har det ikkje regna så mykje, men det har vore litt vind. Lenge sidan det har vore fiskevêr no. Temperaturen ute er + 12 grader C.
I dag har det vore matlaging på programmet. Nils har koka ein stor porsjon grønerterstuing og frose ned i porsjonar. Eg har fin-reiska eit stor spann med tyttebær, med lydbok på øyret. Så har vi ei stor gryte med fårikål på kok, pluss at eg lagar brun saus til i morgon. Nils har skrella poteter, det er ein jobb eg aldri er betrudd.
No sit Nils og knyter "faks" på den nye rya på kjøkkenet, mens vi høyrer og ser på TV. Var litt seine å sette på reprisesendinga, det begynte tidligare i dag enn forrige søndag. Vi har vore mykje på rek før i veka, så det var behov for ein "heimedag". I morgon skal vi til Nordfjord i gravferd.
I dag fyller kusina mi år, og vi gratulerer. Vi fekk prata og mimra mykje dei dagane ho var her, men vi blei ikkje heilt ferdige.
Gratulerer med dagen, Ellen Marie!
I dag la Hurtigruta turen innom Hjørundfjorden, og naboen vår er gaid på land. Derfor legg eg inn bilde av fjorden-det vi tok tysdag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...