søndag, september 02, 2012

Bok nr. 45 - 2012: Katalysatormordet.

Katalysatormordet av Hans Olav Lahlum (Innbundet)
Har ikkje brukt lang så tid på denne boka på 9 CD-plater.Det er ikkje minst fordi Nils Nordberg er utrulig flink å lese.O det gjer det vanskelig å legge frå seg boka.
Dette er den tredje krimboka til Hans Olav Lahlum, og eg har lese alle. Boka er ikkje spesielt spennande men eg likar stilen hans. Ein kan godt kalle bøkene gammaldagse, eller også "klassiske", når det gjeld krim. Handlinga er lagt til 1970-talet, og språket er tilbakedatert til denne tida. Sidan forfattaren er historikar er mange historiske hendingar på plass, ikkje minst når det gjeld politikk. Vi kjenner igjen mange av politikarane sjølv om han har gitt dei andre namn.
Eg likar boka, først og fremst på grunn av språket. Elles kan den vere litt langdryg og til dels kjedelig. Men alle brotsverka blir oppklarte til slutt.
Trur ikkje alle vil like boka, den er mest for oss som likar "Årgangskrim"
Elles er det fullt lovlig å lese bokmeldingar på nettet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...