tirsdag, januar 31, 2012

Vermelding 31.januar 2012

Klokka er 13.30, sola skin frå nesten skyfri himmel, og temperaturen på trappa vår er minus 1 grad C. Trur det var kaldare i dag morgon.Vi har god nytte av sola som skin inn vindua. Så får det heller våge seg at dei skitne vindua blir svært så synlige. Vi vaska dei i romjula, etter stormen, men dei blei fort stygge igjen.Det var ikkje lange stunda sola var vekke bak Melshornet i dag, så no har vi snart sola heile dagen. Ja, så sant veret held seg like fint.
I dag har Nils vore og saga ved inne i "Fonna". Der låg nokre rotvelter etc. som han hadde sett seg ut.Eg fann meg arbeid inne i varmen. Har rydda og vaska skuffer og skap på kjøkkenet. Oppdaga litt av kvart, så det vart til at eg fann ut at eg kunne koke ball (klubb) og det gjorde eg. Var litt sein å kome i gang, så det blir ikkje middag før om ca 1 time. Etter middagen blir det sikkert stillstand ei stund..........
Eg brukar det ferdige mjølet, så då er det ikkje mykje arbeid, og ballen blir nesten like god som heimelaga.
Ikkje akkurat slankekost, men eg gler meg til middag i dag !

Ingen kommentarer: