søndag, januar 22, 2012

Vermelding 22.januar - 2012

Klokka er no 12.45, utetemperaturen er minus 2 grader C; det er nesten klårt og nydelig ver.
Sette høna er kjøpte i går på kok, og då sola kom ned hit til oss, var vi klar til å gå tur. Vi gjekk opp Storebakken, og så tok vi av og gjekk eit stykke opp gjennom skogsvegen, Stien var såpass hardtrampa at det gjekk bra å gå eit stykke oppover. Vi måtte forsere eit par graner som låg over vegen, og etter kvart vart snøen for mjuk, så vi snudde ned igjen.
Eg hadde sparken med meg, så i nedoverbakkane gikk det lett, og Nils fekk skikkelig mosjon sidan han måtte springe langsmed.Han fekk tilbod om å sitte på, men takka nei. Han er litt pysete sånn. Stolar vel ikkje på pirattaxisjåføren.Det var i alle fall ein heilt herlig tur i fineveret-ikkje særlig kaldt ein gong.
No driv eg og kokar inn hønsekrafta til Mulligatawny-suppa som eg skal lage etter oppskrift frå boka "Smalhans". Meiner Solveig har lagt oppskrifta inn på bloggen sin. Så får vi sjå om det blir ein favoritt eller ikkje.

3 kommentarer:

Hildegard sa...

Kjekt at de er i fin form og nyt fineveret.

solveig sa...

Olaug hadde lyst til å gå på ski etter "ung messe", men her er akkurat for lite snø.

Besta sa...

Viss fineveret varer, kan de ta ein tur inn på Bondalseidet-der er mange fine løyper.

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...