lørdag, januar 21, 2012

Vermelding 21.januar - 2012

Klokka er16.00. Temperaturen er minus 1 grad og det er lettskya, fint ver ute, men det er vel like før det skymest.
Det var ikkje fullt så fint i dag tidlig, men det har kome ein liten tanke meir snø. I to vintrar har vi nesten snødd nede, men i år synest eg vi har for lite av sorten
Vi har vore på Amfi nesten heile føremiddagen; trefte mykje kjentfolk som vi prata med. Kjekt det.
Handla berre litt mat på Coop, og trur de ikkje eg fann ei heil høne i dag?  Så no blir det vel endelig Mulligatawny-suppe her i huset også.
I dag vart det Taco til middag. Etter fem dagar med middagar basert på sei, hadde vi behov for noko real HOT. Og det fekk vi. No er det pause, eg trur eg skal høyre lydbok i sittande, strikkande stilling, elles veit eg korleis det går.
I morgon skal eg på sparktur om veret held seg slik som no-og det trur eg det gjer.
(Bildet er frå i går.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...